Regulamin Sklepu Internetowego
Informacja o Firmie:
Sklep internetowy działający pod adresem www.dental-shop.pl,prowadzony jest przez:
AllDentPharm Sp. z o.o.
ul. Szczecińska 61/67
91-222 Łódź
NIP 7292555339
KRS 0000214543
Ochrona danych
- Dane kontaktowe przekazywane nam przez klientów sklepu www.dental-shop.pl, są przetwarzane przez AllDentPharm Sp. z o.o., ul. Szczecińska 61/67, 91-222 Łódź.
Powierzone nam dane kontaktowe, są wykorzystywane wyłącznie w celu:
1.1. realizacji umowy
1.2. jeśli klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.dental-shop.pl
- Dane kontaktowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
- Każdy klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania - na stronie www.dental-shop.pl, każdy klient po zarejestrowaniu się ma wgląd do swoich danych oraz może je zmieniać. Powierzone nam dane kontaktowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
Ceny
- Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.dental-shop.pl są wyrażone w złotych polskich (PLN).
- Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
- Ceny dla klientów z zagranicy podawane są w kwotach netto.
Zamówienia
- Sklep internetowy przyjmuje zamówienia poprzez stronę www.dental-shop.pl. Zamówienia realizujemy w kolejności ich składania.
- Informacja udzielona przez sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie zaakceptowanej przez obie strony oferty, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącą obie strony transakcji.
- Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, także bez podania przyczyny.
- Sklep prowadzi jedynie sprzedaż wysyłkową (nie ma możliwości odbioru osobistego).
Dostawa
- Towar zamówiony w sklepie internetowym www.dental-shop.pl dostarczamy kurierem DHL.
- Na czas otrzymania przesyłki składa się:
2.1. czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)
2.2. czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.
- Przy każdym produkcie dostępnym w naszym sklepie, w okienku 'Dostępność produktu', obok aktualnego stanu magazynowego, pojawia się także informacja o przewidywanym czasie wysłania towaru. Czas ten nie obejmuje czasu kompletowania zamówienia i liczony jest od momentu przekazania przesyłki kurierowi lub poczcie do momentu doręczenia.
- Wraz z towarem wydawana jest faktura VAT. W przypadku braku tego dokumenty prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu uzupełnienia braków.
Sposoby płatności
- Płatność za towar może być dokonywana przez klienta w następujący sposób:
1.1. Przed wydaniem towaru Klientowi:
1.1.1. Przelew na rachunek bankowy AllDentPharm Sp. z o.o.
1.1.2. Kartą kredytową
1.2. W momencie odbioru towaru:
1.2.1. Gotówką do rąk przewoźnika, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem przewoźnika.
- AllDentPharm Sp. z o.o. może ustalić z klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane w zamówieniu potwierdzonym przez AllDentPharm Sp. z o.o. jako przyjęte do realizacji. Konieczne jest spełnienie wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami lub formą płatności.
Zwrot towaru
- Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty zakupu i musi fakt ten poprzeć pisemnym oświadczeniem. Oświadczenie należy wysłać listem poleconym lub załączyć do paczki ze zwracanym towarem.
- Zwrot towaru, o którym mowa w pkt.1, odbywa się na koszt klienta. Sprzęt zwracany zgodnie z pkt.1, nie może nosić oznak użytkowania. Każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym, a oprogramowanie dostarczone na nośnikach wraz ze sprzętem nie może nosić znamion użytkowania. W przypadku niespełnienia powyższego warunku sprzęt nie zostanie przyjęty.
- Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszelkie produkty/świadczenia, które otrzymał gratisowo, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego sprzętu.
- W sytuacji, gdy klient zdecyduje się na zwrot towaru a decyzję poprze pisemną deklaracją, oraz gdy zostaną w całości spełnione postanowienia Procedury reklamacji, umowę kupna- sprzedaży uważa się za nie byłą i klientowi zostanie wystawiona faktura korygująca do dokumentu zakupu. Po odesłaniu przez klienta podpisanej kopii faktury korygującej zwrócona zostanie kwota stanowiąca wartość zakupionego sprzętu pomniejszona o koszty dostawy w przypadku gdy ponosił je AllDentPharm Sp. z o.o. i ewentualne inne koszty, które wykazał sklep, związane z dostarczeniem i obsługą towaru. W przypadku korekty ilościowej towaru, AllDentPharm Sp. z o.o zastrzega sobie prawo do wystawienia nowej faktury na usługi związane z dostarczeniem i zwrotem towaru, gdy ponosił je AllDentPharm Sp. z o.o
- Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić paczkę i otrzymany sprzęt i o ewentualnych usterkach niezwłocznie poinformować sprzedawcę. Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony należy w obecności kuriera spisać protokół i uszkodzony towar wysłać za pośrednictwem DHL (tel. 0 801 345 345, www.dhl.pl) na adres: ul. Św. Antoniego Padewskiego 5/7, 91-038 Łódź, na koszt firmy AllDentPharm Sp. z o.o. lub nie odbierać przesyłki.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa nie przysługuje w przypadku zapisanych na nośnikach programów komputerowych, po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania.
- AllDentPharm Sp. z o.o. nie stosuje polityki towarów zastępczych.
Procedura reklamacji
- Jeżeli zakupiony wysyłkowo produkt zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa AllDentPharm Sp. z o.o. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta.
- AllDentPharm Sp. z o.o. rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
- Produkt powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport.
- Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firma spedycyjną.
- Produkt prosimy przysyłać kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego towaru, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania produktu.
- Do produktu musi być dołączony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz tryb reklamowania (z tytułu gwarancji lub niezgodność towaru z umową).
- Do reklamowanego towaru prosimy o dołączenie kserokopii gwarancji lub faktury zakupu. W przypadku braku kserokopii dokumentu świadczącego o jego zakupie w firmie AllDentPharm Sp. z o.o. możliwe jest warunkowe przyjęcie takiego towaru do weryfikacji, czy dany towaru został zakupiony w firmie AllDentPharm Sp. z o.o. i podlega naprawie gwarancyjnej.
- Wysłanie do serwisu przesyłki z reklamacją za pośrednictwem innego przewoźnika może odbyć się wyłącznie wtedy, gdy koszty transportu pokrywa nadawca, w innym przypadku towar nie zostanie przyjęty do serwisu i wróci do nadawcy, który będzie zmuszony zapłacić przewoźnikowi za transport w obie strony.
- Dział serwisu i RMA nie realizuje zwrotów z tytułu Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu od dnia wydania towaru. W takim wypadku należy zapoznać się z procedurą zwrotu z tytułu tejże ustawy.
- Jeżeli towar dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki, serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki.
Serwis
- Przesyłki do serwisu prosimy wysyłać na adres:
AllDentPharm Sp. z o.o.
ul. Szczecińska 61/67
91-222 Łódź
Postanowienia końcowe
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Podmiot prowadzący sklep nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, etc) lub innych od niego niezależnych.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie internetowym pod adresem www.dental-shop.pl i obowiązuje przez czas nieoznaczony.
- Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu.
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay